?

Log in

Previous Entry | Next Entry

2.2



greetings all.  time for another installment.  everything is going to shit.



i didnt even document all the times the fish died in this gen but it was a Lot




baby birthday


bam plant baby


just kidding
child forlorn


forlorns last name was syreni, which made me realize that these two werent married lmao


she said yes


honestly u dont have to look so relieved it was p much a sure thing


tie the knot real quick




also i accidentally deleted vestolles hair oops


vespertine summoned her spectral helper and thought it was a fuckin riot





she got struck by lightening and i FUCKING MISSED IT




considering what happened to ur wife when last time she was out in the rain, are u sure u wanna risk it?




send em to davy jones locker or whatever


hark!


another boy, pompeii


also forlorn grows




and so does pompeii


that is an unfortunate location for a plant


toddler pompeii


and child forlorn


gets first pick of the beds in the kid room
i personally would have picked the one by the window but whatever


here is a cap i took to showcase this evil lamp that verpsertine made.  marvel at it.


one more birth




found these two twin dogs outside


hello


they were still there in the mornig so vesp decided to play fetch


too little too late to catch the pop




i s2g everyone is obsessed w the synth


he must sprout




a baby bat holding an even smaller baby bat


just kidding fuck that bat


not bad?
idk i feel like these kids arent up to my usual legacy standards but oh well


fuck em up with a baseball


also it was twins
a girl, asenath and a boy zenith






dont look so worried hobby lady


vest made pompeii practice with her so much he fell asleep and she didnt even notice


and ill end this update with the twins ageing up








zenith is....... interesting


and asenath is easily the best looking kid this gen lmao
i was reading our rules and it said only the first 3 kids r eligible for heir and techinally she was born 4th so im gonna disregard that rule if its cool w all of yall lmao
ok bye

Comments

( 2 comments — Leave a comment )
twofee
Feb. 17th, 2016 02:17 pm (UTC)
yes asenath. shes got resting im-done-with-this-shit face. cutie!
haha at all the plant babies.
drewsims
Feb. 18th, 2016 01:06 am (UTC)
truuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
( 2 comments — Leave a comment )

Profile

fledermice
The Fledermaus Legacy

Latest Month

April 2016
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow